- DEFINICJE
- Następujące pojęcia pisane w treści niniejszego Regulaminu wielką literą mają znaczenie przypisane im poniżej:
- „Administrator” oznacza SPS Handel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Grójecka 194 lok. 91, 02 – 390 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000816777, NIP 5262171952.
- „Informacja handlowa” oznacza informację handlowa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).
- „Newsletter” – wiadomość przekazywana pocztą elektroniczną zawierająca Informację handlową i inne informacje dotyczące działalności Administratora
- „Regulamin” oznacza niniejszy regulamin Serwisu.
- „Serwis” oznacza serwis internetowy prowadzony przez Administratora dostępny pod adresem: www.prim-market.pl za pośrednictwem którego Administrator Świadczy Usługi na rzecz Użytkowników, a także prowadzi inne działania o charakterze informacyjnym, handlowym, reklamowym.
- „Usługi” oznacza usługi świadczone przez Administratora za pośrednictwem Serwisu do których należą w szczególności tworzenie spersonalizowanej oferty dla Użytkownika dostosowanej do jego preferencji zakupowych, umożliwienie bezpłatnego dostępu do materiałów zgromadzonych w związku z funkcjonowaniem Serwisu oraz otrzymywanie Newslettera zawierającego informacje marketingowe, a w szczególności Informacje handlowe o produktach Administratora i jego kontrahentów.
- „Użytkownik” oznacza każdą osobę korzystającą z Serwisu.
- Następujące pojęcia pisane w treści niniejszego Regulaminu wielką literą mają znaczenie przypisane im poniżej:
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Za pośrednictwem Serwisu Administrator może świadczyć Usługi oraz prowadzić inne działania o charakterze informacyjnym, handlowym lub reklamowym.
- Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkownika oraz Administratora związane z korzystaniem z Serwisu, w tym w szczególności zasady świadczenia Usług oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
- Akceptując Regulamin Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień przy korzystaniu z Serwisu.
- Regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawartej pomiędzy Administratorem i Użytkownikiem, której przedmiotem jest Świadczenie Usług.
- Regulamin jest udostępniony w Serwisie w formie umożliwiającej jego pozyskiwanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Właścicielem i podmiotem zarządzającym Serwisem jest Administrator.
- NEWSLETTER
- Zamówienie usługi Newsletter następuje po podaniu adresu poczty elektronicznej oraz imienia w formularzu Newslettera i naciśnięciu przycisku „Zapisz Mnie”.
- Warunkiem świadczenia usługi Newsletter jest akceptacja Regulaminu oraz potwierdzenie przez Użytkownika zamówienia tej usługi poprzez kliknięcie w odwołanie zawarte w wiadomości wysłanej przez Administratora na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym.
- WYMAGANIA TECHNICZNE KORZYSTANIA Z SERWISU
- Do korzystania z podstawowych funkcjonalności Serwisu niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika infrastruktury technicznej w postaci urządzeń elektronicznych oraz oprogramowania umożliwiających dostęp do sieci Internet oraz przeglądania jej zasobów (dowolna przeglądarka internetowa), do których należą w szczególności:
- [Komputer PC z procesorem [1.5GHz/2.5GHz];
- MS Windows XP SP3, Vista SP1 (bez wersji Home Basic), Windows 7 (bez wersji Home Basic);
- [1GB/5GB] wolnego miejsca na dysku twardym;
- RAM XP [512MB/1GB], Vista, Windows 7 [1GB/2GB];
- Rozdzielczość ekranu [1024×768/1280×1024];
- Mysz;
- Klawiatura;
- MS Internet Explorer 8.0 lub Firefox 3.0.]
- Do korzystania z podstawowych funkcjonalności Serwisu niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika infrastruktury technicznej w postaci urządzeń elektronicznych oraz oprogramowania umożliwiających dostęp do sieci Internet oraz przeglądania jej zasobów (dowolna przeglądarka internetowa), do których należą w szczególności:
- REKLAMACJE
- Użytkownik może złożyć reklamację w sprawach związanych ze świadczeniem Usług.
- Reklamacje składane są w drodze wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną na następujący adres Administratora: newsletter@prim-market.pl.
- Reklamacja Użytkownika powinna zawierać: imię i adres poczty elektronicznej, oznaczenie Usługi, której reklamacja dotyczy, opis nieprawidłowości będących przyczyną reklamacji oraz datę wykrycia nieprawidłowości.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia ich złożenia. Administrator powiadomi Użytkownika o uwzględnieniu albo odmowie uwzględnienia reklamacji pocztą elektroniczną na adres wskazany podczas rejestracji do Newslettera. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin 30 dni może zostać wydłużony według uznania Administratora, jednak nie więcej niż o 14 dni.
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Administrator chroni prywatność Użytkowników zachowując wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników, a także cele i zasady wykorzystywania w Serwisie plików cookies określa Polityka Prywatności stanowiąca integralną część Regulaminu.
- Administratorem danych osobowych jest SPS Handel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Grójecka 194 lok. 91, 02 – 390 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000816777, NIP 5262171952.
- Administrator może gromadzić adresy IP (numery interfejsu sieciowego) Użytkowników, które są zapisywane w logach systemowych Serwisu. Informacje te wykorzystywane są w szczególności w celu zarządzania Serwisem, rozpoznawania i rozwiązywania problemów związanych z pracą serwerów, analizowania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa, a także w celach statystycznych (anonimowo).
- Administrator przesyła Użytkownikowi Newsletter wyłącznie po wyrażeniu przez Użytkownika zgody na otrzymywanie takich informacji.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możliwy jest kontakt pod poniższym adresem: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, SPS Handel Sp. z o.o., ul. Targowa 34, 07 – 410 Ostrołęka, adres e-mail: inspektor@spshandel.pl
- ZASTRZEŻENIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Treści zamieszczone przez Administratora w Serwisie oraz przesyłane za pośrednictwem Newslettera, w tym w szczególności znaki towarowe i inne oznaczenia odróżniające, stanowią przedmiot chronionych praw Administratora lub innych osób. Jakiekolwiek korzystanie z nich, w tym w szczególności kopiowanie lub rozpowszechnianie, wymaga uprzedniej zgody Administratora lub innego podmiotu uprawnionego.
- Serwis może być okresowo niedostępny w szczególności w związku z koniecznością przeprowadzania prac konserwacyjnych lub aktualizacyjnych. Administrator nie gwarantuje nieprzerwanej pracy Serwisu i nie ponosi odpowiedzialności za możliwe przerwy lub błędy w funkcjonowaniu lub dostępności Serwisu.
- Użytkownik powinien we własnym zakresie zapewnić bezpieczeństwo własnych urządzeń, wykorzystywanych do korzystania z Serwisu, w tym korzystać z aktualnego oprogramowania antywirusowego oraz rozwiązań typu firewall. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za ryzyka związane z korzystaniem przez Użytkownika z sieci Internet, w tym w szczególności za działanie niechcianego lub złośliwego oprogramowania, w tym wirusów, programów szpiegujących oraz inne sposoby możliwego naruszania bezpieczeństwa oprogramowania, danych lub urządzeń Użytkownika.
- Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować działań, które miałyby na celu umyślne zakłócenie pracy lub naruszenie bezpieczeństwa Serwisu.
- WARUNKI ROZWIĄZANIA UMOWY
- Rozwiązanie umowy może nastąpić w szczególności:
- na żądanie Użytkownika w każdym czasie; lub
- z inicjatywy Administratora, w razie nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień Regulaminu.
- W razie rozwiązania Umowy, Administrator zaprzestanie wysyłania Newslettera a dane Użytkownika zostaną usunięte.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zamknięcia Serwisu lub do zaprzestania świadczenia usługi Newsletter bez podania przyczyn za uprzednim poinformowaniem Użytkowników.
- Rozwiązanie umowy może nastąpić w szczególności:
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administrator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Administrator poinformuje Użytkowników o zmianach Regulaminu poprzez podanie wiadomości o zmianie Regulaminu na stronie głównej Serwisu na okres [14] kolejnych dni kalendarzowych.
- Regulamin oraz jego zmiany wchodzą w życie z dniem jego ogłoszenia na stronie głównej Serwisu.
- Użytkownik może kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej newsletter@prim-market.pl
- Tytuły paragrafów mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mają wpływu na wykładnię postanowień Regulaminu